Wipeout


Inte för att sitta och klanka ner dom för att jag själv ska må bättre men helt seriöst så är dom alla SÄMST. Ska inte sitta och snacka nu bara för att jag kan. Men jag tror helt seriöst att jag hade vunnit, då menar jag hela potten. Först de den där bonusen på 5 000kr sen hade jag kammat hem de där 50 000krna. Tror och tror här sitter jag och ljuger för er alla. Jag kan GARANTERA er att jag hade vunnit. Eller okej hade iaf klarat ALLT på en jävligt grym tid. Finns säkert flera där hemma som tänker exakt likadant och trust me, I feel you home I feel. Dem som har deltagit har varit de SÄMSTA någonsin och renarama skandalen. Helt DÖD balans har jag märkt att ALLA har haft och smidiga ska man ju inte våga kalla dem.

Haha okej låter som om jag är smidigare än en svart panter & I'm NOT men stort MEN hade LÄTT tagit mig till final. Den första banan handlar det bara om att TA sig igenom den. Okej dom där boxarna hade jag klarat & fått en jävla massa smällar. Sen de där stora bollarna hade jag SÄKERT ramlat efter den 2 lr tredje (om jag har tur). Men sen gäller det ju bara att simma till den där linan och ta sig till plattformen. HUR FAN KAN DET VARA SÅ SVÅRT?! Har folk aldrig åkt linbana som barn eller?!. Har folk aldrig deltagit på hinderbanorna som barn och hängt på linorna. Fy skämms på er deltagare. Sen där i början när man bara ska springa och sen gå på några madrasser som ligger på en lina på vattnet. HUR SVÅRT KAN DET VARA?! Ehh hört talats som Balans snälla ?!

Sen kommer vi till då man ska hoppa över en bom på en pall i luften. HUR SVÅRT KAN DET VARA?! Det är ju exakt som att hoppa på marken. Okej kan förstå att man ramlar av att det är lite ostadigt men de jävlarna som faktiskt inte klarar av att hoppa för att det är högt på första och andra varvet. Fattar ni HÖGT, fuckin' hell det är inte ens till knäna på dem.

Sen sista banan innan finalen. Okej kan förstå det är lite halt att gå på den runda stången, men när man väl kommit dit?! HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT HOPPA?! Komigen. Det är som att kunna hela BCDEFGHIJKLMNOPRSTQUVWXYZÅÄ
 OCH Ö
men sen glömma bort att  A! Fan gå och häng er.

Sen finalen HELT UNDERBAR. Hur kan man ens RAMLA i slutet på en JÄVLA stuts matta?! Hur dum är man inte, det är ju det lättaste på hela banan..


Vet ni vad jag är faktiskt helt SÄKER nu med vidare eftertanke på att jag hade vunnit!

If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0