Veckans scheema

Måndag: Grilla med alla.
Tisdag: Tv serier, gymma & relaxa sen till J's mormor och mysa med alla. VIKTIGASTE AV ALLT THE HILLS BÖRJAR!
Onsdag: Ringa M & försöka klämma in en liten träff med trion. Gymma & simma (måste ju pröva min nya bikini)
Torsdag: V 's bday, gymma & relax. Middag sen party
Fredag: H-K's Bday. Middag sen go with the flow. På dagen ska jag försöka hitta en söt present till lilla alilili som fyller 2
Lördag: A's bday - då blir det nog berns. Gymma & relaxa. Innan ska jag nog. CRASHA alilili 2års bday. Wedding. Får se vilken av de två nattplanerna jag skjuter just nu lutar det sig åt SKOTTLOSSNING på wedding dock då jag tror den kommer vara grym.
Söndag: Försöka slå ihop trion.


GUDVAD JAG ÄLSKAR såna här veckor då jag har något att göra! OBS! att jag ej har lagt upp när jag ska se på mina serier. NEJ tyvärr har jag inte gått & skaffat liv. utan vet helt enkelt inte när de kommer vilken dag. Otroligt va ovanligt I DO NOT KNOW.... Nej nu till stugan.

If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0