Vår städning

PUMP PUMP PUUUMP pump it up´ så snackar vi självklart högsta volym på hela ljudsystemet. Och de som har gått förbi när jag är ensam och städar vet att man hör hela vägen ner tll andra gården om inte hela vägen till bussen. Hihihi älskar som sagt min älskade tv med ALLT surround ljud. Japp surround ljud är en ljudanläggning som har fyra eller fler högtalare. Och mitt älskade har sex stycken fattar ni SEX. Först en FET bas. Sen två avlånga högtalare som är ända upp till under mitt bröst. Sen två som är lika "stort" som mitt huvud i varsin kant i vardagsrums hörnen. Sen en liten bred på typ 40-50cm som sitter längst bak & högst upp i vardags rummet. Ett jävlaste ljudet. Och själva basen som är FET lika stor som en back (läsk) ni vet den där röda inte öl... Är brevid sofforna typ i mitten gömd. FYFAN VILKET LJUUUUUD!

nej åter till städningen. Har sovit en och en halv timme idag. Det värsta är att jag är sjukt pigg, gymmade aldrig på morgonen för stk BANGADE. jag var helt frisk som en lärka på att gymma på morgonen. Men kvällen blir det, vilket betyder INGEN RELAX baby....

A-K tror jag nog skickade det ROLIGASTE smset, bättre Rev Run's dagliga sms han skickar ut när han badar varje kväll...
Är det Kaplans House nästa eller?!
Whos house?! Kaplans House


If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0