back2basic

Så fint väder att man mår bra. Imorgon ska jag iaf mysa ute i solen med Lil A. The plans vakna 12 gå till hemköp 1 köpa massa gottgot as in bär, godis, chips, glass och allt annat som är gott för tungan och som är somrigt. Sen göra vofflor runt ett tiden se till att vara klara vid 2. Sen bara njuta av solen ute. Poker border blir det nog, men ayan säger en klippa. Så får nog ta med mig kortlek och musik så vi kan sitta där tills solen har gått ner.

Oj måste ringa merna också så VI kan göra nåt ban eftersom att du är så "upptagen" denna helg och tycker vi ska umgås under påsk"lovet". KOMIGEN KVINNA?! Jag har haft påsklov sen sommar 05. Det år min själ tog studenten. Men nu ska jag iaf fixa mig funderar på att gå ut idag. Ska göra lite varma mackor och äta först.

Men på måndag då lovar jag att från och med då ska mina inlägg bli läsvärdigare i sann anda som min förra blogg. Med allt som finns i mina tankar. viktiga diskutioner. Vad som pågår i mitt så kallade liv. Hmm vad mer BILDER, videos. Förnedringar, hyllningar, kärlek, "jobb", relationer. Jaaah vad mer hur ska jag sammanfatta det. Japp helt enkelt vad som finns i huvudet på Mythe.

Tack för mig.

auf Wiedersehen

Baby M.

If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0