The hills

Jag har aldrig mått bättre har städat sönder hela huset idag. Flyttt möbler moppat och damsugit bakom dem. ALLT möblerat om & tvättat alla kläder sen kastat in dem i garderoben utan att vika dem. Men det får bli imorgon. Jag insåg att the hills hade kommit ut så lämnade lite inför morgon dagen. Alltså då får jag sortera alla små söta saker som smycken på en plats. Sen gå igenom alla kvitton och hitta en plats åt dem....

är så jävla lycklig mitt hjärta bankar i INTE ENS EN LÄKARE VET HUR MYCKET! The hills the la ut dubbel avsnitt idag altlså säsong 5 avsnit 1 och 2. Tanken av att detta är den sista säsongen av the hills får mig att vilja dö, gråter helt ärligt talat bara jag tänker på det. Hoppas de gör typ 30 avsnitt på. Går inte ens beskriva med ord hur TUNGA dessa två var. Så ska smälta mig själv med lite greek nu... Hmm idag idag idag så har jag bara sovit 1h & 45min SNACKA OM att jag var hööög som ett hus av trötthet. Min hjärna hade ingen syre, jag svarade på folks sms sen läste jag de EFTER den lilla sömnen jag fått... Eeh aah exakt det var bara bokstäver. Blev ingen mening i meningarna jag skrev. Sen gymmade jag lite såg George gullegrisen där, abdi volkan hmmm vilka fler mona khemiri också. Sen bastade jag också min andra nya bikini sitter som handen i vanten...

Nej nu till greek saluut biatches

If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0