Someone is missin' someone


Men som ni vet så kommer allt det dålig med nåt bra... Har hittat någon som påminner SJUKT mycket om henne, skratter beteendet ALLT. Och jag ÄLSKAR det. Det skumma är att jag har aldrig har märkt det förut, märkte det faktiskt för 1 vecka sen. Detta ska jag ta TOTAL användning av. Men min hady coopycat, gillar jag också hon är STÖRT SKÖÖN måste jag säga. Men henne ska vi keepa in the low low. (konsten att bjuda utan att blotta). Men döör för de båda två. Måste erkänna att den nya hadijan är MYCKET bättre leverantör än the old school hadija. Men älskar dig ändå KÄRLEK KÄRLEK och massvis med ♥ LÖÖV. 


(Ja, nu känner jag hur jag vill slå fröken sverige som la sina två fingrar i mitt ansikte som var så FÄRSKT den dagen. Peace?! Vad är det som är så fredligt med att täcka ett vackert ansikte kan man ju fråga sig :s )

If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0