Solig dag

Man blir automatiskt på bättre humör av det soliga vädret, idag som sagt grillade vi. Fattar ni jag hade solglasögon på mig i flera h och det var sjukt underbart. Sällskapet var också PERFEKT. Om A-K för en gångs skull verkligen SKICKAR bilderna man tar med hennes kamera så ska jag lägga upp en för att visa hur kul man hade. Sen efter blev det mys på F-S's veranda med te & musik. Sen hemåt blev liten små sen kväll eller tidig för min del faktiskt 12. Men ni vet vad dem säger va "det är inte en fest förens någon stormar den", japp helt rätt. Hur kan man inbjuda sig själv till någons grillning. "öhh tjejer jag hörde att några VI INTE KÄNNER, ALDRIG HAR SÄTT I HELA VÅRT LIV ska grilla idag i hässelby SNÄLLA SKA VI GÅ" Men snälla varför kommen man. Har man hört på maken okej om man ska eka, eller nej det är verkligen inte okej. Men gör man det ekar man ju smidigt, i man kommer 2 MAX tre inte ens det. Då ekar man på som sällskap av någon som KÄNNER någon som har det lilla kalaset. Inte ekar man på någon som inte känner en ända jävel där och inte kommer man 15pers. Men som tur är fattade vinken (efter LÅNG TID). Fett synd alltså. Men vilken lättnad. Har faktiskt alltid sagt att jag HATAR gatubarn, förotens patrioter & tattarungar - OCH NEJ DRAR INTE ALLA ÖVER EN KAM, för dem alla är verkligen EXAKT likadana. Aldrig har jag hört på maken en sån RUTTEN svenska. "Dem båda tre". Seriöst hur kan man ens få ut något så FEL ur sin mun. Det skulle inte funka för mig, för mig som är högerhänt är det exakt likadant som att skriva sin namnteckning med vänster hand. Man vet att det är fel ändå gör man det. Nej det funkar inte. Det är antingen eller. Antingen BÅDA två eller ALLA tre. Förstår att man vill impa på de äldre med sin svenska och sitt fina ordförråd. Visst är ett gott ordförråd alltid fint, OM MAN LÄR SIG ATT KASTA IN ORDEN I RÄTT MENING. Annars är det ju bara ett dumt förråd. Och dessa människor har tydligen skola imorgon. Dags att participate lite under lekions tid. Nej är helt säker på att de snackade bull att de har skola, det är ju påsk. Men från att dömma på deras språk så ser de inte ens ut att ha gått i grundskola. Attt dömma från deras beteende måste jag säga MORAL, VETT & ETIKET lektioner.

och NEJ det var inte våra vänner så ni vet. Vi vet INTE hur de tog sig dit. Men ensak vet vi säkert, de lämnar ALDRIG sitt lilla bo i orten & går alltid i flock. Så snälla säg mig VARFÖR FAAAAAAN lämna dom sin lilla by nu?! Som F sa KÄNDE GRILL LUKTEN HELA VÄGEN FRÅN TENSTA ELLER?! Jaaa man undrar....  Tvättäkta gatubarn, me hate men vad ska man göra. Sånt är livet. Love it or hate it, vilket som det är bara och leva med det.

If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0