ÖVER överlycklig


Ohhhh my f-ing God. MotherChucker & Basswhole. Fyfan gladare människa får man leta efter. som jag GNÄLLT om tidigare i min förra blogg. Så har jag bokstavligen offrat blod svett och tårar för ett par skor från hm. Gick runt i ALLA hm affärer i stan men de var slutsålda. På hemsidan var de också slutsålda i min storlek. Satt och tänkte kanske brode köpa en 36 då har jag åtminstonde skorna hemma, skulle må lite bra av det. Sen för dryg en vecka sen såg jag att de hade skorna i storlek 40 jag tänkte tar de. Skit i om de är lite för stora. Jag lär säkert ramla då & då men det är värt det. Men idag så kollade jag för att jag ville titta FÖR SÄKERHETENS SKULL om inte deras gladiatorskorn för 198kr fanns i min storlek (japp, ni som säger DE FINNS EJ - HAR HELT RÄTT). Det finns ALDRIG något i min storlek när jag har bestämt mig för att köpa de. Men nog om de, såg jag skorna som jag vart på jakt efter klickade på dom av ren reflex! Vad ser jag då DOM FINNS I STORLEK 39 INGET inget ALLS kan rubba min dag.

Så nu ska jag beställa dom och är ÖVERLYCKLIG. Men så synd så är jag pank nu, men ska köpa dom iaf. Ska beställa dom på postförskott så att jag betalar i posten och detta är första gången jag tycker frakten är värd 59kr och posten värd 50kr för sin "tjänst". Frakten är LÄTT värd en hundring nu. Då ligger den i posten och väntar på mig i en månad, det vill säga till den typ 10 maj. För om jag beställer idag får jag min avi SENAST 10 april. Då är den i säkra händer istället för att vänta till dne 25 då pengarna kommer & köpa den direkt från internet. Ska inte ta risken IGEN sen så folk springa runt med skorna och inte jag... Nejnej... Får avin den 10 april sen hämtar jag skorna den 24 april för då kommer pengarna..

ÄR INTE LIVET UNDERBART OCH SKORNA OCKSÅ?! 



If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0