Ms F

Eller Msb som hon kallar sig själv har börjat blogga, underbart att läsa haha... Guva kul att prata med henne. Hon och jag ska göra framtidsplaner just nu satsar jag på ett SEX SIFFRIGT sådant. Men denna sex siffriga aset är tydligen en av den värsta. Ni vet SNÅLJÅP inte sådära snål, men ännu värre snål, SNÅLAR MED SINA IDER!!!

Kan ej förklara men om ni visste vad jag menade hade ni fan slocknat. Tror den här sortens snålhet är den värsta av de alla. De kan jämnföras i den klass som människan som gömmer exakt HELA pappret på ett prov. Fattar ni man får inte ens se en milimeter av pappret. På så sätt snålar denna människan...

Mer detaljer kan jag inte ge ännu. Eller någonsin för då MÅSTE JAG DÖDA ER!

Au Revoir Bitches

If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0