Lyckliga tider

Nu ser jag att min gamla blogg funkar igen från min datorn, eller den har gjort de, de senaste två tre dagarna. Har bara velat ge denna bloggsida en chans men nej den var för värdelös! Så om ingen kan ge mig en exakt layout som min blogg på bloggagratis så har ju blogg.se just förlorat en bloggare. Nej nu ska jag kolla på sist avsnittet av från G's yo Gent's, som om jag inte vet vem vinnaren vore, Men skippelierar faktiskt. Nu ska jag kolla på den sen på säsong två. Efter det ska jag titta på en serie som menel & lowm ber mig titta på. Hoppas den är bra, tror verkligen den är det för de där två brudarna har ju den perfekta smaken & likheter med mig var gällande serier. OCH SÅNT ÄLSKAR VI, det säger faktiskt mycket om en människa. (Då de tycks spendera mycket tid vid datorn med serier).

Nej nu ska jag titta på serier. Älskar att hela familjen är samlade just nu eftersom att alla har en bärbar dator själva utan jag. Betyder det att man inte ska behöva ha en dator tur, utan jag kan sitta hur länge jag vill som den egoisten jag är när det kommer till datorer. Menmen serier nu. PÅ morgonen runt halv sju ska jag TVINGA sara och träna sen efter blir det nog stan. Sen efter det städa min garderob hitta en galet rockig och galen fin outfit till veraaas bday party... Rock n' glamour...


God is Love

If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0