From G's 2 Gents

Ganska ironiskt faktiskt det som alla säger "man kan bara man vill". Men det stämmer ju absolut inte. Jag vill ju ha alla mvg inte kan jag få det. Jag har helt enkelt inte den kapciteten. Det är inte alltid viljan för något har någon betydelse (alls). Vill inte låta negativt men man måste vara lite realistisk ibland. Men skit i det. Om att lyckas, "lyckas", eller att komma någon vart. Då är det USA... Har suttit och kollar klart på From G's to Gent's, och jag vet inte varför har alltid haft för mig att det var min bebis, älskling & gulleplutten T.I som gjort den. Tydligen inte utan my unemployed friend told me att det var P-Diddys PARAPLY HÅLLARE. Fattar ni inte P-Diddy han själv utan BITCHEN som höll P-Diddys paraply (även när det inte regnade). Det där är att kunna "lyckas" eller att komma någon vart. Tänk dig själv att de senaste MINST 3 åren har han haft handne upp i vädret och HÅLLT ETT PARAPLY 24/9 till och med när solen skiner (säkert inomhus också). Nu helt plötsligt så har han gjort en serier. Okej har hört talats om folk som har gått från att vara stekare på mcdonalds till få stå i kassan. Men aldrig något liknande. Men det är ju bra. Med det sagt så säger jag bara. Var realistisk tänk inte ATT MAN KAN BARA MAN VILL utan var realistik och tänk på HAR JAG kapaciteten. Men vad du än bestämmer dig för att göra i livet. Tro på dig själv, för om inte du tror på dig sjäv är det rent ut sagt OMÖJLIGT att övertyga folk att de ska tro på dig. Med det sagt människor. Tro på dig själv med vad ni än vill lyckas!

Avslutningsvis bjuder jag på en bild på seriens hetaste, gillade allt med han. Personligheten & de, sen var han sådära lite mysteriuman... Och skiit söt n' me likie. BIG MINUS ingen Baby father material.... Buhuuu dickhead... Well he was there for a change.... Nu är jag tillbacka till mina tider. will you be my american booy, american booy


If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0