...

Idag har jag varit halv duktig skulle gymmat men gick på LÅNG promenad istället. Och Mcdonalds paus i mellan nu ska jag laga mat sen ta en till promenad med drömmen lätta lite på hjärtat & öppna hjärtat för drömmen min. Sitter och tittar på The fast and the furious: Tokio drift nu, GUD VAD JAG ÄLSKAR BILAR ALLTSÅ. Skulle kunna BO i en bil ingen fattar alltså. Då menar jag en grymt orgasm framkallande bil så snygg ska den vara inte en bil som "rullar" eller en som tar mig från punkt a till punkt b. Men imorgon är det iaf Relax i simhallen med bubbelppol och allt på dagen sen på natten simning och gym. Gud vad det känns som att jag har ett liv. Nu börjar det bli tjatigt att höra bokstaven F men ska faktiskt ringa idag nu nu och prata ut. Vi har ju en gås oplockad hon och jag...


Byebye Princess ;)

If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0