90210

Lilla Bevvan är tillbaka gud mitt serieliv börjar bli stabilt, mitt liv är vekrligen på väg uppåt. Nu är det bara the hills som behöver dra igång. Ska titta på det senare idaf. Är lite små trött nu också. sen plugg plugg plug idag och imorgon prov på fredag får se om jag orkar göra den så så. Men ska i varje fall börja på ansökan Instituto Maragoni, visst klingar det fortfarande lika fint i öronen att höra namnet att säga det är ju ännu finare hihihi... Oj måste söka till norden också. Idag visa V mig dne BÄÄSTA peelingen ever som är i cocos och mango men tycker den luktade pepparkaka. Den underlättade faktiskt GROVT för min panna som blivit helt fuckad. Nästa människa som rör mitt ansikte det blir bråk. Folk har ju ögat mig....



If u got something to say I think you should share with the class

Här vill hela klassen veta:

Kärt barn har många namn:
Lägg dig på minnet!
Fint folk lämna NR resten mail: (delas inte med åt allmänheten)

Lämna fotspår (din blogg)

Nu får du lov att yttra dig:

Trackback
RSS 2.0